مقاله ها

1400/11/03
نویسنده : اکبر صفری-کوروش منتصر
hc8meifmdc|2010A6132836|Articlebsfe|tblEssay|text_Essay|0xfbff5f7c02000000230c000001000100
خلاصه
نگرش را به سه سطح شناختی، عاطفی و رفتاری تقسیم می‎کنند. و در برنامه‌های آگاهســازی ســعی بـــر آن اســـت که با روشهای بازاریابی اجتماعی و تکنولوژی آموزش نگرش شناختی را تبدیل به نگرش رفتاری نمایند، لیکن این فرآیند تبدیل شناخت و آگاهی به رفتار قابل مشاهده، بایستی تابع یک روش علمی باشد، تا بتوانیم ارزیابی فعالیت‎های آگاهسازی را به طور کمی و دقیق برآورد نمائیم.
در این مقاله فرآیند آگاهسازی از زمان شروع، یعنی ایجاد نگرش شناختی تا ، بررسی و ارزیابی نگرش رفتاری، بوجود آمده مورد بررسی قرار گرفته است و در هر مرحله داده‎ها و اطلاعات مورد نیاز برای برنامه‎ریزی فعالیت‎های آگاهسازی در خصوص منطقی ساختن الگوی مصرف انرژی ارائه گردیده است.

واژه‎های کلیدی :  روان شناسی اجتماعی، نگرش، تغییر نگرش،  بازاریابی اجتماعی


طراحی وب سایتفروشگاه اینترنتیطراحی فروشگاه اینترنتیسیستم مدیریت تعمیر و نگهداریسامانه تعمیر و نگهداری PM سامانه جمع آوری شناسنامه کامپیوتر سیستم جمع آوری شناسنامه کامپیوتر سیستم مدیریت کلان IT طراحی وب سایت آزانس املاک وب سایت مشاورین املاک طراحی پورتال سازمانی سامانه تجمیع پاساژ آنلاین پاساژ مجازی

جدیدترین مقاله ها

نام : *

پیغام : *